Pasūtījuma nosacījumi:

Preču Piegādes izmaksas:

Pasūtījumi virs 200 EUR bez PVN, tiek piegādāti Rīgas robežās bez maksas.
Pasūtījumiem zem 200 EUR bez PVN tiek pierēķināta transporta pakalpojumu maksa 5,29 EUR bez PVN.

Pārējā Latvijas teritorijā pasūtījumiem zem 700 EUR bez PVN, piegādes izmaksas tiek aprēķinātas individuāli, vadoties pēc Express Pasta pakalpojumu cenrāža.

Pasūtījumi virs 700EUR bez PVN, tiek piegādāti visā Latvijas teritorijā bez maksas.

Preces vienmēr bez maksas var saņemt mūsu noliktavā, Rīgā, Šmerļu ielā 3.

Pasūtījumu piegādes laiki: 

Pasūtījumiem, kuri veikti līdz pl.12:00 piegāde Rīgā ir tās pašas pēcpusdienā; pārējā Latvijas teritorijā - nākamajā dienā;

Pasūtījumiem, kuri veikti pēc pl.12:00 - Rīgā un visā pārējā Latvijas teritorijā, piegāde nākamajā dienā.

Ja esat pasūtījuši preces, kuras neatrodas Rīgas noliktavā, ar piezīmi "7 dienas"  vai "jautāt",  lūdzu sagaidiet klientu atbalsta e-pastu ar pasūtījuma informāciju.

Preču Apmaksas nosacījumi

Katra preču piegāde tiek noformēta ar atbilstošu preču pavadzīmi-rēķinu. Apmaksa ir veicama ar pārskaitījumu preču pavadzīmē-rēķinā norādītajā kārtībā, ja vien puses nevienojas savādāk.

Ja apmaksa kavējas vairāk par 10 dienām, no noteiktā apmaksas datuma, nākamā pasūtītā prece klientam netiek izsniegta, līdz tiek samaksāts iekavētais maksājums. Ja preču apmaksa netiek apmaksāta laikā vairākas reizes pēc kārtas, tiek piestādīts rēķins ar kavējuma naudām, un turpmāk prece tiek izsniegta tikai ar priekšapmaksas rēķinu.

Ja ir sasniegta piešķirtā kredītlīnijas summa, prece tiks piegādāta pēc samaksas veikšanas.

Uzsākot jaunu sadarbību, norēķini par precēm notiek ar priekšapmaksu, laika gaitā klientam tiek piešķirta kredīta līnija atkarībā no klienta vajadzībām un sadarbības pieredzes.

Preču garantija

Visām iegādātajām precēm ir ražotājfirmas garantija.  Garantiju nodrošinātājs ir attiecīgās preces ražotāja autorizētais servisa centrs.

Garantijas noteikumi.

Garantijas apmaiņas pieteikums. Lai preci nodotu uz garantijas remontu, lūdzu aizpildiet zemāk pieejamo reklamācijas pieteikumu un nogādājiet to kopā ar preci mums.

Preču rezervēšana

Gadījumā, ja neesiet pilnīgi pārliecināti par kādas preces pasūtīšanu, Jums ir iespēja to rezervēt uz laiku līdz 5 darba dienām. Preču rezervēšanu var veikt, nosūtot attiecīgās preces kodu,  nosaukumu un nepieciešamo daudzumu ar piezīmi"Rezervēt" uz e-pasta adresi: info@dcp.lv.

Attiecīgā prece Jums tiks rezervēta.

Kļūdains pasūtījums

Gadījumā, ja ir veikts kļūdains pasūtījums, lūdzam nekavējoties mūs informēt pa tel: 67790344 vai e-pastu: info@dcp.lv !

Ja pasūtītā prece neatrodas Rīgas noliktavā, klienta pasūtījums tiek uzskatīts par speciālu pasūtījumu, kurš tiek speciāli piegādāts pēc klienta pasūtījuma un nav atgriežams, izņemot garantijas gadījumus. 

Papildus informāciju var saņemt rakstot uz info@dcp.lv, vai zvanot pa telefonu 67790344


Accept Site use cookies